You remind me of something

Bonnie 'prince' Billy - You remind me of something (the glory goes)

Mysig dag igår. Jag gillar faktiskt de där regniga dagarna på sommaren. En eller två höstdagar mitt i sommarvärmen, vi ska ju inte önska livet ur sommaren.

Så. Katten Selma är tillbaka i boningen.
Jag tror att hon är förvirrad angående var hon bor nu. Medan hon var på semester så bytte jag och Nilla rum. Nu hänger hon inne på mitt rum (som hon tror är hennes). När hon först spatserade in här var hon nog jävligt nöjd med att min matta (som hon älskar) hade flyttat in i "hennes" rum, problemet var bara att hennes matte inte bor där.



Selma jagar



Ny frisyr. Eller inte. Har egentligen bara klippt av håret i nacken som jag ändå sätter upp.
Har någon dille på att jag ska raka av det, kanske en mjukstart?

Kommentarer
Postat av: momus

kom tillbaka till stockholm för fan

2008-07-31 @ 18:07:07
Postat av: Anna

Din dåliga bloggare. Du får ju uppdatera. hum..

Jag har utmanat dig i min bogg så nu har du en anledning till att uppdatera med ett inälgg som är helt meningslöst! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback