Something's telling me girl this is bringing you down

Igår såg jag en dokumentär om att förlora en bror. Han säger att han alltsedan dess är styrd av rädslan. I filmen ser man honom klättra berg och hoppa bungyjump, typiska sätt att utmana rädslan. När han hoppar ut från bron så skriker han för full hals, ett dödsskrik.
Jag tror inte att jag kommer skrika när jag dör. jag kommer vara dödstyst. bita ihop så går det över. Upptäcker ironin i att jag inte ens gråter i mina drömmar. Drömmer ofta att närstående ska dö. kommer ihåg många hemska drömmar när jag gömmer mig. Inte vill visa att jag gråter. att bara vara kall.
vet inte varför. Antagligen för att det visar på svaghet. att något kommer åt mig. Blir arg över tårar. skämms över tårar. Det är något bitterljuvt med att vara kall. då har man kontroll.
Och inte en jävel kommer åt en.

från fina nilla får man bästa dansmusiken. über :
Bonde do role pröva exempelvis marina gasolina eller melo do tabaco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback