man killing me

Im so fed up. Måste vara bästa beskrivningen.
Somnade halv tre igår. vaknade halv åtta. Det gör inte att jag kommer bete mig mer normalt direkt.

Förut brukade jag festa fram tills förmiddag nästa dag. Det funkar kanske en gång varannan månad nu. Ungefär hälften av gångerna får jag huvudvärk eller migrän. Alla andra gångerna känner jag bara att jag håller på och tappa greppet. De känslorna fick jag väl innan också, men då umgicks jag med människor som jag kände mig trygg med. De skulle inte bry sig, så det spelade ingen roll.  Nu är bara hela tillvaron så provosorisk och otrygg. Endå har jag bott här i ett år. Tror inte det kommer att förändras.
Alla relationer jag har med männsikor blir automatiskt underligt komplexa, svåra, jobbiga, därför drar jag mig alltid undan. Jag har en dålig vana att ofta förakta människor. Gillar ofta inte människor, de är så genomskinliga. Så.. om jag inte gillar dem är det inte konstigt att de inte gillar mig. Fina onda cirkel.

Finaste musiken:
Shout out louds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback