man killing man

lyssnar på ray lamontagne och målar blått.
blått, blått, blått.

Förra helgen var fin.
Fredagen resulterade i öl och guitar hero hemma hos Marie och Tina.
Underlig skara på fyra, en regning dag ute på djurö. Uppbunkrat med 1liter Kaluha och sex liter vin och annat smått och gott. Grillning, poker, värsta festivalfyllan ala elva timmar och oförskämt lite bakfylla i solen hela söndagen. Brända och illröda blev vi.

Vaknade av att min hysteriska arbetskamrat ringde mig kl sju. Hon jobbade i cafeterian idag och hennes byxor hade gått isönder i sömmen på innanlåret, och om ca 20 min skulle det välla in 300 personer som vill ha frukost. Så, snäll som jag är, vinglade jag yrvaket ner med ett par nya jeans till henne. Helt ok, fick gratis kaffe och en sleden bulle. Åkte sedan Stockholm runt idag mellan nio och fyra. Stadsexkusion var det, kolla in stadsplanering. Sedan direkt till jobbet.

Pelle åkte ut till landet igår eftermiddag, så jag är ensam hemma. Behövde verkligen lite alonetime. Känns koolt. Har bara sovit är någon enstaka natt själv innan. Fast nu börjar jag sakna honom. Fast sånt är bra. Och han kommer ju hem igen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback