just lies


Efter tusen jobbiga tankar i onsdes kom beteendevetaren hem och terapierade mig. Fula tankar ersattes med fina tankar. Jag är inte så dålig som situationen gör mig.

Arbetade hela fredagen hos människorna jag älskar att hata. oh, jag var på bra humör så jag var trevlig och de uppförde sig. Fick en bra lön, det kan ha påverkat humöret.
I helgen hade vi fint besök långväga från USA, Jacob, som hade varit på arbetsintervju i england och tog då en tur förbi sverige. trevligt, tyckte svenskarna. Ut till pelles lantställe åkte vi såklart. Kajsa- och Hilda-katt fick också följa med.
Helgen har varit full med lyckliga suckar från alla inblandade. (Kanske med undantag för Kajsa-katt som blev uppjagad i ett träd av milo-hund på lördagsmorgonen).
Massa vin och solning hela lördagen, med grillning, kubb och uno.


Pelle & Jacob, Tina, Jacob & Pelle, Marie & Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback