Samson

You are my sweetest downfall
I loved you first, I loved you first
Beneath the stars came fallin' on our heads
But they're just old light, they're just old light
Your hair was long when we first met
- Regina Spektor

fin den är

Sitter på st eriksplan och beundrar de välskötta husfasaderna. Tittar på tacknockarna och ser molnen svepa förbi över.
Får för mig att jag sitter på en rund scen och husen är kulisserna jag är omringad av.
Känns som om vi snurrar. Snurrar tills jag blir helt yr.
Men visst känner jag rätt?
Vi roterar och himmeln står stilla?

Idag var jag ute hos jamaica. Det var kallt som fan. Lite ironiskt med tanke på namnet och sådär. Snorig är jag också. Ska snart ta bussen till söder o möta upp pelle, jani och kalle och så ska vi gå på eriks 30års fest. Det blir nog en bra kväll.


Pernilla, Annica och Pelle vid Nyår



Jag, idag, - mitt hår är så ootroligt formbart
(notera psykoblicken)

Kommentarer
Postat av: Lari

Jäklans vad söt du var då.. passade fint i det där håret..=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback