oh, shut up will you

Känsloförloppet går som förväntat. Frustrerad och arg. Lättretlig mot alla. Vill bara förstöra. Det är en annan person än den jag trodde mig känna. Vilket är så .. otroligt konstigt. Jag umgås inte med nonchalanta människor. Jag faller aldrig för sådana. Jag älskar dem som bryr sig. Hur blev det såhär..?
Vill egentligen inte sitta hemma ikväll. Tänkte egentligen ringa alex eller becca, men båda jobbar säkert imorgonbitti ändå..

Pernilla och jag börjar bli stammisar på café Bojan. Världens godaste latte, och sedan är det ett kvarter bort från pernilla och längre än så kan man inte gå på morgonen utan kaffe i kroppen.
Vi har planerat vår framtid nu. Skönt att hon är lika entusiastisk över den som jag. Älskar henne så, hon är så jävla bra.
Jag träffade Kasper också ute i folketspark igår, skitkul. Måste vara mer än ett år sedan nu. Hörde någon ropa från andra sidan gräsplanen, och man kan inte ta fel på hans sköna gansterpolska accent :)


   
Annica, Johnny och Willi himma hos Willi. Grymt varma dagar och vi orkade bara loda här hela dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback