don't get yourself involved

Jag är singel nu, tror jag, verkar det som.. antar jag. Funderar inte mer över det nu. Gråtit och grubblat sen i lördes och det blir man bara alldeles tom utav. Ska bara låta det vara. Förstår och inser det ändå inte. Hade det jobbiga samtalet med p i lördes. Åkte till skåne två timmar senare. Det var en befrielse, distans är bra. Åkte direkt till malmö och hämtades där av penila. Hon hade lagat mat till mi och fixat en låda vin. Har lunginflammation och äter mega medicinen och jag vet att jag inte får dricka eller röka men jag orkar bry mig noll. Vi gick till maskot och sen till jeriko och Oh Baby - I Like It Raw där de såklart spelade bästa musiken. Vi förundrades än en gång hur killar som ska ragga på penila alltid ställer sig bakom henne och stirrar.. och stirrar. Mig är de dumma nog att bjuda på, och som tur är måste de flörta in sig hos vännen också så det slutade med att jag och penila hängde i baren och shotade.

De andra dagarna har bestått av bad med vänner utanför kävlinge, shopping och mycket rödvin med willi. Var hos vetrinären med älskade maran. Hon har bronkit. Sådan matte sådan kise.

Nu är jag tillbaka i malmö. penila och jag har varit ute i folketspark, druckit vin, spelat skipp-bo och lyssnat på fina bongatrummor. Precis som det ska vara en sån här sinnesvarm dag.
Nu ska vi kolla på tom nån sleden film :)

soo long.

Kommentarer
Postat av: Lari

Men sötnos då... vad tråkigt att det inte skulle hålla mellan er. Har ju märkt att du har mått så mycket bättre undern den tiden som har gått!
Krama massa!

Postat av: hanni

Lari: Jag vet, det var riktigt seriöst ett tag, förvirrande att två människor som lever så nära varandra kan känna på olika sätt..?
Hoppas allt går bra i norrland :) Jag håller mig uppdaterad av din blogg :)
kramar!

2007-08-23 @ 10:37:30
URL: http://hannici.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback