Yesterday

var en skitdag. Jag  var så himla trött och hade huvudvärk och hela faderullan och allting sket sig hela dagen.
Universum vs annica.
aah, men idag blir en bättre dag. Ska ut och rida om någon timme och vädret ser lysande ut för en skogstur. Egentligen skulle jag åkt till skåne ikväll men ska på en jobbintervju på torsdag. Det är visserligen inte fy skam, men jag hade verkligen sett fram emot att komma ner några dagar. Saknar pernilla så det gör ont i hjärtat! Här är en länk för dig om du inte har hittat fram till dem redan,
Lacrosse. Finaste musiken.
Annars har låtsaskatten som du blev så kär i :) också en myspace, låtsaskatten.
Feta kramar till dig och anna och bebben :)



Kommentarer
Postat av: nilla

JAG Saknar DIG Med ;D

2006-09-14 @ 13:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback