wish you were here

Cotton candy in the rotten mouth
you know you're so fucked up
you know i couldn't help but have it for you

and everybody knows the way i walk
and knows the way i talk
and everybody knows the way i feel about you
it's all a bunch of shit
and there's nothing to do around here
it's totally fucked up
i'm totally fucked up
wish you were here

Ryan fuckin Adams




Idag vaknade jag hopplöst tidigt  med den värsta hemlängtan på länge.
Just  idag hade det kännts väldigt bra att få tillbringa i skåne.

Tillsammans med pernilla, filosofiska samtal, kärleksförklaringar och en fin flaska rött i hennes underbart vackra hem.
Tillsammans med willi i hans sjukt snygga, porr-röda soffa, med flera gin o tonic's så vi kan bota våra förkylningar, sysselsatta med invecklade samtal med konstiga infallsvinklar.
Tillsammans med Becca i hennes alldeles egna boning i lund med en av hennes enorma tekoppar som kan värma båda ens vinterfrusna händerna. Antagligen spelandes donkey konga med diskussioner om våra sjuka hjärnor ;)
Tillsammans med mamma ingela vid köksbordet och världens godaste kaffe, spelandes yatsy och få de bästa råden och finaste skratten.
Tillsammans med chandra i hennes superlägenhet vid caroli, med en flaska rosé, en max och många skratt och dans på kb hela natten om vi har tur. Bråk om kuddarna i sängen och en obligatorisk, enorm frukost på espressohouse.
 
Fin bild


Kommentarer
Postat av: Chandra

...ibland tror jag att du glömmer bort mig. för jag ringde dig flera gånger då för två veckor sen och du svarade inte ens...:(

2006-10-14 @ 16:48:06
Postat av: gange

alltid kul att bli länkad till :)
hur kan det komma sig att du hitta bilden i mitt galleri om jag får fråga?

Postat av: hanni

gange: Jag fick länken till ditt galleri från Marie, födelsedagsbarnet på festen. Jag är också en vilsen skåning i sthlm. Hur kommer det sig att du hittade bloggen? hehe roligt sammanträffande :)

2007-04-20 @ 16:35:05
URL: http://hannici.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback