Every you every me

Sucker love is heaven sent.
You pucker up, our passion's spent.
My heart's a tart, yours is bent.

Carve your name into my arm.
Instead of stressed, i lie here charmed.

-Placebo



I Fredes, för snart en vecka sen, vaknade jag halv sju på morgonen med en enorm hemlängtan. Den enda som var vaken vid den tiden var token willi på msn. Jag gnällde mest hela morgonen efter att jag hade kollat upp tågen som såklart var fullbokade om man inte ville betala 900. Då gjorde willi slag i saken och överrumplade mig lite med att fixa en flygbiljett åt mig :)
Hela helgen var skitrolig, den tillbringades ganska mycket hemma hos willi med bla otto och joel.
Ångrar bara att kameran lämnades kvar i stockholm!
Annars kunde vi fått sett prov på diverse poser av otto i flickkläder, en sjukt ful dress willi hittade till mig på emaus, skånes mysigaste fik och annica i de största hip hopkläderna någonsin.

aah. det var en mysig helg.
Nu ska jag skriva låtsas-högskoleprov inför lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback