All this love

Fastnade som vanligt på youtube när man väl börjar.
Sitter här hemma och ska egentligen skriva övningsprov inför högskoleprovet imorgon, men eftersom min ordningsvakt är i studion och spelar banjo :) så har jag tappat diciplinen.

Hittade denna supertöntiga videon till en i övrigt grymt skön låt. Similou, som spelade när jag, jesper och anna stuffade runt på kb en gång som så många andra gånger förr.
the Similou - all this love

Det hela började med att philip skickade mig den här länken, Placebo & Pixies - where is my mind. Och här sitter vi i två olika ändar av landet och får gåshud för den är så himla jävla underbar.

Kommentarer
Postat av: nilla

I need you!!

2006-10-25 @ 09:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback