80's

Hittade lite fina bilder från 80's den fredagen den 27 okt.
Här kan man nästan skymta hur fulla o glada vi var :)
GUD vad bakfull jag var dagen efter, och då hade man besök av fina willi och joel och då gick det ju inte att ligga på latsidan. Microdisko och öl för hela slanten. Det var nog tur att jag övergav det där rödvinet tidigt. Sen skällde jag lite på några champagnestinnade brats i mcdonkakön, pernilla har bevittnat det innan haha.. men jag lovar, de förtjänade det :)

 

Staffan, Troll and mesilf

  • Fann Junior Boys på myspace, älska. Lyssna på "In the morning" och hitta hem :)

Kommentarer
Postat av: nilla

Du är förbannat vacker min lilla kaja =)

2006-11-10 @ 13:04:08
Postat av: hanni

..Eller bara kaja? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback