Like a pen

    Vet inte riktigt hur dryg man är, när man som jag nu, behövde gräva ut en massa snytpapper underifrån tangentbordet för att det ska sluta vippa när man skriver.
Sjukt mycket snorpapper.
Tror det är uppe i cirka sju rullar nu. Har snutit ut hela hjärnan.

Igår klipptes mitt hår kort. Skönare än skönast.

Imorse ringde klockan halv åtta. Dags för kurs i ångesthantering kluckan nio. Segare än segast. Borde haft massa tid men stressade ändå som fan i tunnelbanan och det var sjukt mycket folk, fan inte trevligt på morgonen :)
Massa väldigt intressanta tankar som ska bearbetas nu.
Pelle och Annica satt i soligaste solen på lunchen och drack kaffe. Kändes vår.

Var på arbetsförmedlingen för att byta (tredje gången bara i år hujedamig) eftersom jag numera är skriven här. O allvarligt talat är det bara i Eslöv som de är idioter och jävla skitotrevliga. Och ändå fick jag nu en frenetiskt nikotintuggande, trött och stressad medelålderstant på slutet av arbetsdagen. Men hon var jättetrevlig, vet inte vafan det är för fel med arbetsförmedlingen i eslöv. Vet ingen som varken har fått hjälp eller ens blivit trevligt bemött där. skithåla.

Fint tycker jag att det är att man får smaka på godiset här o sen lägga tillbaka det i påsen om man inte vill äta hela. Uppskattas mer än man kan tro :)
 
  


hihi såhär frisk är jag nu


Kommentarer
Postat av: nilla

Imorgon imorgon imorgon wihoooo :D

2006-05-03 @ 07:43:27
Postat av: bäcca

väntar på foto av den nya frillan då...=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback