Inbetweener

Imorgon blir det skåneresa kluckan thugoöversju på morgonen. Känns som att jag inte kommer att kunna somna ikväll (fast det säger jag tydligen alltid och så snarkar jag ändå inom fem röda).
Pelle springer omkring och fixar och trixar och letar tydligen efter försvunna skruvar. Han protesterar ilsket över att det tydligen används alldeles för lite småskruvar i detta land, småspik överallt muttrar han. Så han bestämmer sig tydligen för att skruva isönder datorn jag skriver på nu. Fråga mig inte vad som pågår i den stackars pojkens huvud :)

    Jobbade både lördag och söndag denna helgen men lyckades ändå partaja både fredag och söndag. Fredes bestod av billig öl med några pojkar och en flicka på carmen. Lördagen bestod av bakfylla och jobb, valla mongis på musikmuseet med kaffe i handen. I söndes var vi på releasefest på debaser där bland andra milfoil, numera the mill spelade. Första gången jag såg dem live, löjligt bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback