tomater är endå bara låtsasäpplen

    yey.
Vet inte varför jag envisas med att vakna så jävla tidigt och vara så äckligt pigg som min mamma brukar säga. Tråkigt är det iallafall. Jag kommer sluta som min pappa. Iförd ett par röda shorts, drickandes två liter mjölk ur paketet varje natt, omöjlig på att fullfölja och avsluta saker och ha effektiv, vaken tid mellan 04:30 och 20:00. Bye bye social.life! :)

Finaste Pelle ligger här bredvid och snarkar och vill inte alls vakna fastän jag lockade honom med kaffe. Jag fick en ond blick och världens finaste leende när jag försökte. Jag förstår honom ganska bra :) Konstigt att en människa kan se så vaken ut när han låter så väldigt sovande.

Nu ska jag söka en jävla massa fler skitjobb som kommer få mina psykiska besvär att jubla av glädje. "Råkade" vara grymt otrevlig (tydligen?) mot min handledare förra veckan (hon är inkompetent, värdelös och har kukkomplex, och hon behövde definitivt höra det från mig). Så nu hittar hon på någon dålig anledning för att jag inte ska få några pengar. Vilket sammanträffande.
Sen vill hon att jag ska praktisera som barnskötare. Alltså få typ 2000 i månaden för åtta timmars arbete om dagen som jag redan kan. Jag tyckte det var en dålig ide. Om de nu söker så jävla mycket folk kan jag ju få ett jävla jobb utan svältlön.
Jag hatar arbetsförmedlingen. Den är inte rktigt klok. De, den, dem, vafan. Något fettofel är det.


Kommentarer
Postat av: Chandra

är du i Stockholm igen? har du glömt bort mig?

2006-03-26 @ 20:11:35
Postat av: nilla

Kom hem till skånes fagra härging och jag skall fylla dig med utsökt vin alá Asti Cinzano :D

2006-04-01 @ 11:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback