Stockholm

    är fint.
Nu har jag snart varit här i en vecka. Saknar nilla, hon är underbarast, henne får man abstinens av!
Men sen kommer jag hem o då ska jag bosätta mig hos dig och så ska vi leka mamma, mamma, katt : )

I fredes var det utgång. Stulna, köpta och skänkta drinkar : ) Vi borde antagligen fått så mycket stryk, som verkar bli rutin. Pelle och jag påverkar inte varandra i positiv bemärkelse på fyllan, två idioter med dumma ideer och alldeles för lite självbehärskning. Kunde inte bli bättre : )
Igår var det riktig bakisdag med gilmore girls maraton och allt äckligt och fettigt man kan trycka i sig. Det var fint. Han är fin : )

Jag funderar på om jag ska hitta ner till 7 eleven och handla frukost innan han vaknar. Kunde ju bli ett äventyr med mitt lokalsinne. Vi får la se, tanken som räknas eller? : )

Kommentarer
Postat av: Chandra

men jag då, saknar du inte mig....buhuuuuu!

2006-03-06 @ 22:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback