Småsnorig, ganska gnällig och stucken

   
Sjuk och gnällig eller bara bakfull, jag vet inte vilket.
Var på akupunktur för tredje gången idag. Första gången var det skönt, andra var knappt genomlidbar, men idag var det grymt bra igen.
Vi får väl se om det hjälper... Jag har inte allt för stora förhoppningar efter att ha provat allt och det är alltid verklingslöst. Nu pratar jag om mina jävla envisa eksem då.
Eller också kunde jag ju bara se sannigen i vitögat och inse att jag kanske skulle satsa på att sluta röka och sluta pimpla så mycket vin och öl. Men då blir jag nog olycklig. :)

Det är vårsol i Stockholm idag också. Egentligen behövs det inte så mycket mer än lite sol för att man ska känna lycka.
Ryktena ( en Tina :) säger att det ska tokfestas ikväll, så jag tror nog att kvällen kommer ägnas åt hinkvis med öl och en massa rött! Alltså kommer mina eksem ha mobiliserats tills imorgon. Välkomna att titta på odjuret allihopa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback