fröken svår, hon hela vägen går

Hjärtans fröjd
smält ner mig
Ty allt är lust med dig

Nattens vingar smeker dagens bröst
oändliga timmar du delar min törst
Stenens hårda yta mot
vårt inre mjuka
Säg hur har vi överlevt. .


Finaste nilla skriver och skickar mig finaste dikter från alldeles för långt borta.
Idag är det vår ute, det är ju sådana här dagar vi ska lulla runt med massa kaffe och solstrålar och filosofera om trädens färger. I am coming home pronto! : )

I söndes var vi och lyssnade på pelles longlostfriendtrummisfredrik med tillhörande göteborgarjazzband. Väldigt mysigt ställe men ölen var dyr så vi gick vidare efteråt. Alla blev nog ganska berusade och mycket pengar spenderades, hur det nu gick till : )
Supertrevligt var det iallafall.
         

Igår var jag slöast. Såg sjukt många dåliga tvprogram medans pelle slet med sina uppgifter till skolan. Kände mig lagom lat. Lyckades med att tillverka lite vidrig mat också : )

Idag är det vår i mitt hjärta : )

Kommentarer
Postat av: Lari

Hmm...hemlig beundrarinna?...berätta mer..;)

Postat av: Lari

Hörru sötnos...nu får du snart komma online på msn så du kan berätta mer..=)

2006-03-11 @ 10:04:01
URL: http://pappaporr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback