Death Cab (for cutie)

    Det var en pelle och en jacob och en annica. Där fanns ett ölsukt som blev en promenad till mosebacke och fotbollsspel. En skåning blev två skåningar för en kort stund. Där fanns en hörselskadad bartender (antagligen pga det galna bandet som spelade) eller bara en skåning som inte kan göra sig förstådd. Eftersom fotbollsspelet blev övertaget av huliganer resulterade kvällen i en kringelikrokig promenad på jakt efter biljardbord.
Eftersom jag har diverse problem och hat mot runda ting såsom bollar och klot så var det första gången jag spelade. Det var ganska underhållande men också jävligt långrandigt först när inget gick som det skulle och den enda jag lyckades få ner var den vita. Men efter att pojkarna hade vunnit vars en gång och med mycket hjälp och förbiseende så vann jag sista gången.
Mina agg mot diverse sporter har luckrats upp ganska mycket nu när jag dejtar den här fina otippade sportfånen ;)
Efter ett annat mesta, möjliga, högljuda spel som är ditsatt för att skinna folk på pengar och att ha låtsas en kort stund att vi befann oss i en stephen king film så drog vi oss hem :)

Kommentarer
Postat av: nilla

Antal rum: 1,5 Storlek: 45 kvm Månadshyra: 3 000:-

Nu ska jag flytta. Och denna underbara lägehenhet blir nu äntligen ledig. Lägenheten har 2 våningar och ligger i hofterup villaområde, vilket innebär gångavstånd till havet, nära till köpcentrum, bra kommunikation.

Lägenhenheten har badrum med tvättmaskin!
Kök, vardagsrum (våning 1) sovrum samt arbetsrum + stor gardrob (vånig 2)

Finns tillgänglig från och med 1 Juli.
3 månaderskontrakt gäller tillsvidare därefter bestämmer hyresvärden om det blir förlängning.

Inga betalningsanmärkningar!
Hyran är 3000kr/månad. ink vatten samt el!

E-Mail: [email protected]
Telefon Är tillgänglig för ert samtal mellan 10.00 - 15.00

Mvh Niclas

2006-06-14 @ 10:24:02
Postat av: hanni

Har du fått den ännu?
Du är medveten om vart det ligger va?

2006-06-15 @ 09:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback