come here baby, kiss me like you mean it

Jag har ignorerat internet ett tag nu, inklusive min blogg.
Största anledningen är väl att det har varit sommarväder ute och då ligger man hellre ute och jäser. Fast idag regnar det ute så man har en fin anledning att inte röra sig närmvärt. Dock ringer storstädningen i mitt bakhuvud.

Har väl hunnit med ganska mycket sen sist.
Vi passade på att spela baseball i gamla stan... :)

Dagen efter åkte vi, grymt bafulla, tåg i fem och en halv timme till skånelandet. Där vi åt och somnade. Dagen efter det lyckades jag slå pelle men även pernilla långt om länge i monopol. Sen kom fredagen med midsommarfirande, då vi efter många om och men hamnade långt, långt upp i skåne, långt långt ute på landet. När man kom ur bilen duschades vi i myggspray men attackerades ändå av miljontals knott under kvällen. Det blev en stor fest med massa människor inhysta på en stor kursgård, lite som vuxenkollo. Pluspoäng för korna som råmade under hela morgonen.
Härlig unge som på midsommardagen tittade in i ett rum där det låg utslagna, bakfulla människor och sov och frågade sin pappa
- Är dom döda?
- Nej, de bara sover..
Hehe, tänk vad de små knoddarna får lära sig tidigt.
En underbar midsommar var det iallafall, såg solens ned och uppgång nere vid sjön där vi hade tänt en eld.

De kommande dagarna ägnades mest år att återhämta sig, åka till havet och så. På måndagkväll åkte vi hem igen.
Igår lyssnade jag på treo-rep, vilket var underhållande men även öronbedövande :) Sen blev det öl och lånränta-snack på cafe August.

Här kommer finfina skånefoton -

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback