still fighting it

Det är inte det att jag saknar något eller någon.
Det är inte det att jag behöver något.
Men samtidigt är det inte så att allt är bra eller ens ok.
Om jag skulle bara vilja veta vad jag vill, vad jag ser fram emot eller vart jag är på väg.
Har fått nog av alla dessa halvytliga bekantskaper.
De bara tär.
Jag vet inte när eller varför, men något jävligt stort bara brast inom mig och nu väller allting ut och jag vet inte vad fan jag ska använda för att plugga igen det.

Om jag bara kunde komma på vad som fattas.

Hursomhelst. Klockan är mycket och det har blivit alldeles för många öl och imorgon ska jag vara på tanto för informationsgrej inför pride festivalen.
Hoppas jag lyckas vara hel imorgon.
godnatt

Kommentarer
Postat av: nilla

du e en fighter! älskar dig gumman, ring när helst du känner för det.. jag svarar eller ringer upp beroende på vilket öra som är närmast telefonen ;) saknar dig!!

2006-07-29 @ 12:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback