I was wasted in the afternoon

waiting on a train
I woke up in pieces and elisabeth had disappeared again
I wish you were inside of me
I hope that you're ok
I hope you're resting quietly
I just wanted to say

goodnight elisabeth



Igår satt vi på Babylons ute-/inneservering :) på medborgarplatsen där man kunde beskåda Anders ”Moneybrother” Wendin och Alexander Skarsgård drinka öl. Förundrades av Moneybrother-killens tjocka hår och den andres skabbighet. hehe.. Det blev en lång runda igår för Pelle, Jacob och migsjälv. Det blev ölande på fyra olika pubar som vi kryssade mellan i fotbollspauserna. Under kvällen hann pojkarna även spöa två tyskar i fussball och få spö i basket i björns trädgård där kvällen avslutades. Fast de hade inte  turen med sig då sandaler och bowlingskor inte gynnar basketspelandet.

Idag sov jag till klockan ett.
Det måste vara ett väl slaget rekord för detta året. Vaknade och slog min redan slagna, blåa tå i ett stolsben.
Fick huvudvärk.
Kokade kaffe.
Upptäckte att mjölken inte var slut, men att den stod på soffbordet och hånade mig. På samma ställe som den då stått hela natten och blivit svettig.
Efter det var jag ganska grinig.

Men sol, glass och en möjlig stundande öl har rått bot på mitt humör.

Blir nog bra med den saken :)

Kommentarer
Postat av: Chandra

jag har en oöppnad mjölkpaket men om jag öppnar den så kommer den bergis att dränka något värdfullt i en ful bananlåda imorgon.

jag har 45 kompletta packlådor, för många småbord, två solstolar (vad ska jag med det till?) en alltjämt jammande katt (tror du att hon kan få skivkontrakt?)och en numera jobbig granne som ska bli skönt att flytta ifrån...(det bara blev så)han är för pååååå.........:(

kram, kram, kram, mjau

2006-07-01 @ 21:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback