i just wanted you to know

black tears are falling down her face and i am wrong
black tears are falling and she won't say
what i've done
she sitting here beside me
and she is gone
black tears are falling falling


Ben Folds



Kom nyss hem från Djurö.
En blomkruka hade åkt i golvet och kapat sladden som går från datorn till förstärkaren. Krukan höll konstigt nog fallet men sladden är chop chop av. Tråkigt, det är inte lika lätt av zappa mellan låtarna på skivor, även om man har cd-växlare..
Såg den massiva röran och blev på riktigt skithumör.
Vägde alternativet att stotstäda ett bra tag mot att bara dra för ett draperi och lägga mig och dö. Men kaffe och ben folds på jävla hög volym kan råda bot på allt.
Så nu har jag tvättat det mesta och plockat undan, snart ska jag slänga bort alla kläder jag inte behöver, använder dem ändå inte när de bara ligger där i ett berg.

Fick antagningsbeskeden idag, kom in på religonskurs i Lund och historia här. Egentligen vill jag mycket hellre gå religion men jag har absolut inte ett endaste uns till lust att flytta ner till skåne igen. Förra resan räddades enbart av beccas fina nylle, ja, och mammsen såklart. Annars mår jag verkligen skit där.
Så då får det bli komvux med b- och c-kurser till hösten. Det är nog vettigare ändå.
Saksamma. Imorgon ska vi ut till skärgården igen, bygga ett jävla urinrör.

     

feda knän.



Kommentarer
Postat av: Lari

Jaså...så himla less på skåne?

Postat av: (Mar)Tina

Tænka sig, dær var du. Får nog komma hit lite oftare.

Grattis på fødelsedagen i førskott førresten, ifall jag glømmer bort det.

2006-07-22 @ 16:54:49
URL: http://vio.blogg.se
Postat av: Tina

Svarar hær :D

Næ, va inne på din helgon.

Visst har jag flyttat till Danmark, och vem trivs inte hær? Du ær alltid vælkommen att hælsa på, bor i ett helt underbart område dær ølen ute inte kostar mer æn 15:- :)

2006-07-22 @ 18:27:22
URL: http://vio.blogg.se
Postat av: Tina

Klart jag ska guida dig!
Ring mig, du har væl fortfarande mitt nummer?
Och jag ringer dig nær jag åker till sthlm, hade varit kul att komma dit, har inte varit dær på några månader. IIIIIH!

2006-07-24 @ 08:25:06
URL: http://vio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback