Follow me down

and I'll show you
my favourite place in the sun
Take my hand
and I'll give you
every little piece of my heart

The mill


Anlände till skåne i måndagskväll. Kände paniken krypa på mig när vi kom in i eslöv så jag ringde Becca och åkte in till Lund igen. Vi tog en öl på ariman tillsammans med en av hennes vänner, vilket var supernajs. Tisdagen ägnade sig åt att käka frukost och ta sig hem från lund. Det blev även en tur till Ikea inklusive den obligatoriska vilsekörningen (min mamma vi pratar om ju). På onsdagen åkte jag och mamma till haväng och solade och badade i ca 16 grader kallt vatten. Efter det kryssade vi runt på en massa fina utställningar och gallerier på österlen. Fint fint fint.
Torsdagen bestod av solande vid havet med småkusinerna, så söta och tokiga de är. Sen skulle mamma lämna av mig i lund på tåget och då var vi så klart alldeles sent ute. Körde över halva min packning sen fort fort till lund.
Och chandra, nästa gång då jävlar ;)

sko
haväng

Nu ska jag väcka pellen och sen ska vi ut till deras lantställe i skärgården, mysigt!








Kommentarer
Postat av: becca

när kommer du tillbaka då? jag vill också bada! skit att man inte känner nån som både har körkort och bil... kraaam

Postat av: becca

när kommer du tillbaka då? jag vill också bada! skit att man inte känner nån som både har körkort och bil... kraaam

2006-07-16 @ 20:03:07
URL: http://myrnaminkoff.blogg.se
Postat av: Chandra

ja, fanimej!

2006-07-16 @ 22:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback