min katt hatar mig

Jag är så duktig. Sitter här och pillar och fixar och donar och lyckas självklart ta bort fel saker så det förra inlägget försvinner. Detta börjar bra : )

Idag fick jag iaf en ny trevlig överraskning.
Katten hade kissat på min kjol.
Hon måste ha något emot mig, jag har bara varit hemma några dagar och hon har redan lämnat lik (en mus) i min säng (vars lukt är omöjlig att utrota) o kissat på mina kläder.
She is just lettin me know she's the queen of the house!



Jag läste ut en bok idag. Det måste vara den första på ett halvår. Jag har ngn dille på sånt. Jag, precis som min pappa har jag ngt emot att avsluta saker (Vilket syns tydligt på deras hus). Så även om jag gillar boken så läser jag kanske bara halva eller till och med till de sista kapitelna, men jag läser oftast inte ut dem. 
Men den här fastnade jag för. 
Det var en väldans trevlig stockholmare som uppmärksammade att jag endast läser tragiska och hemska böcker, så jag fick den här boken om en autisktisk pojke. Den var skriven ur hans perspektiv och han fick mig verkligen att le : )  

Nu ska jag överge datorn för nilla kommer hit och då ska det pimplas vin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback