klantarsle

är jag ett enligt nilla.
Jag har försökt komma iväg till bussen nu varje halvtimme sen kl kvart i 12.
Men så totalt misslyckats.
Om jag nu lyckas pallra mig iväg så jag hinner med nästa buss o tåg så är jag ändå så sen att jag kommer få städa i hundranittio. 
Vilken skitdag.
Fast sen ska jag träffa Chandra, frugan, och äta och dricka en massa rött. Vilket alltid funkar. Sen blir det väl till att kidnappa nilla för utgång ikväll. Så fröken Andersson alias gadden, om du läser detta, förbered dig!
Jag vet nog allt var du håller hus och mina ögon följer dina korta steg och förvirrade hjärna! Jag hittar dig när du minst anar det  :)


Bered dig på öl ikväll!

tack o hej

Kommentarer
Postat av: Chandra

Kattityd!

2006-01-24 @ 11:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback