I'm so hooked on your lips


Okej.
Happ, jag har då gått under jorden i en vecka har jag hört.
Detta börjar bra :)

Yes, Pelle, eller mer känd som sthlm:aren hehe, har varit på besök. Och vi har varit allmänt osociala, ölhävande och rödvinpimplande. Vilket alltid är bra, förutom för min hud. Jag hade nästan fått ordning på mitt ansikte med diverse superduperdyra krämer och andra pinaler från body shop. Expediten yrade om rengöring o återfuktning o lovade mig ett superbt resultat på 20 dagar. Vilket faktiskt, tro det eller ej, infann sig, men någonstanns mellan fyllorna och bakfyllorna den senaste veckan dog mitt imunförsvar och eksemen anföll på nytt :)
Kasper och Anna var och festade en dag, vilket givetvis var väldans trevligt :)
På uppmaning av min korridorsgranne Björn, ska jag nu införskaffa ett förkläde eller nån sån där porrig städdräkt till hemmafru-Pelle-med-disken hehe..
Iallafall har det varit en helt underbart mysig vecka. Så just nu känner jag mig mest ganska halv och trasig. Det hjälpte heller inte att när jag rotade runt efter kamerasladden så hittade jag istället massa gamla brev som jag sparat. Fin men kanske lite jobbig läsning. Men jag tror aldrig jag har skrivit ett brev till någon. Fast det är väldigt fint att få :)

Känns aningen frustrerande att jag har en massa fina bilder från veckan som är fast i min kamera. Well, I'll show them later. Håll till godo med dem här!



min huvudbonad, efter en vecka utan kam -


min trogna vapendragare stör mig mest -

Kommentarer
Postat av: Pappa Porris..

Råttbo i håret eller? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback