I dont mind us going astray

mmh :) en väldigt fin mening i väldigt fin låt av en väldigt fin pelle ^^

usch, igår hade jag ett kort möte med herr tequila vid baren. tack, tack nilla ;)
Även om det nog är många, många faktorer som spelar in kan man ju alltid skylla helvetesmåendet på något lätt. Och den vidriga smaken av tequila hjälper väl inte till direkt.
Det var alltså utekväll i Eslöv igår, gästgivaren med tillhörande Stensson och en helvetes massa öl. Nu börjar jag verkligen bli less på att vara bakfull. Tidigare på kvällen träffade jag Chandra och vi ihandlade lite vin och thaimat och hade picknick på golvet hemma hos mig.
Det blev många känslomässiga samtalsämnen och jag hoppas att du vet att jag är här för dig frugan ;)

Det är en massa förändringar på gång. Både utanför och inuti mig. Sunda och bra förändringar för en gångs skull. Förutom att jag är grymt otålig till naturen så känns det mesta lovande. Det är så befriande när saker faller på plats, man får sina aha-upplevelser och äntligen fattar man hur det ska kännas.


I övrigt är det ganska mycket en sån här dag. uggah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback