Hur man kallar på en kaka

ååe, ja, självklart var helgen fullkomligt underbar.
Efter att ha lidigt av total insomnia dagarna innan jag skulle åka så måste jag ha sett ut som ett lik när jag väl var uppe :) I fredes var det total ignorans mot omvärlden som gällde, det enda man behöver för det är en massa rödvin, cigg och en pelle.
Så, tro det eller ej men i lördes var jag uppe och färdig innan 12 :) Så det var shopping i snöstorm som gällde, nytt navelsmycke och de übermysigaste second hand-butikerna. Lördagkvällen tillbringades med middag hos en bror och tillhörande utgång och blip blopmusik :)
Söndagen var bara total kurering för två sjuklingar, film glass och te och inte ett uns rödvin :)
Min hals är fortfarande inte rökbar trots att jag har nallat på mammas superhostmedicin hehe...

Usch, helgen gick alldeles för fort.
Och inte kom vi fram till hur man kallar på en kaka heller, men jag vet iallfall att jag har fångat den godaste :)

Här kommer några hatt-fest-foto, vill ni ha dem andra så säg till!

           

           

      

Kommentarer
Postat av: Ännää

Tja snääcko!
Schyssta bilder minsann! Tog du inte fler?
Talk to you lääter, peace

2006-01-31 @ 20:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback