En kärlekskrank camel

sa per.
En snorig, hostande (allmänt rälig) och kärlekskrank camel skulle väl jag vilja påstå att jag är  :)
Jag är så fruktansvärt uttråkad, förkylningar tar verkligen död på ens livsglädje. Allt är väl allmänt pissigt, mina pengar flyter runt någonstanns i systemet och höjdpunkten på min dag har väl varit den litern yoggi jag har lyckats smälla i mig. Dessutom lyckades jag göra mig ovän med skatan till arbetsledare jag har när jag sjukanmälde mig, vilket rövhål hon är. Sparka mig nu!
Save me nilla plz! :) kaffekaffamedmig!


Death cab for cutie - Marching Bands of Manhattan

-

Msn säger att jag är för tjock och inte får lov (plats) att vara med och leka med de andra. Alltså kan datorn inte roa mig.
Då skulle jag egentligen kunna måla eller lösa korsord (bästa tidsfördrivet). Om det nu inte var för att jag, klumpig som fan, lyckades bränna mig över högerhandens fingrar med vattenkokarens ångor så jag inte kan greppa varesig en pensel eller penna.
Dålig dag att vara sjuk på. 
Denna dagen är sannerligen inte min iallafall. Du som har lagt beslag på den kan ju höra av dig så kan vi göra upp här utanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback