Död åt nattöppet

ett sånt jävla skitprogram, men vad gör man när man har sömnsvårigheter och ens föräldrar klarar sig utan kabeltv. Hyr en film eller dör antar jag.

Happ. Klockan är alltså åtta, vafan gör jag vaken nu?
Vi firade anna igår, hon fyllde hela 21 :) Hattparty var det, och riktigt trevligt, kommer en massa übersnygga fyllobilder senare.
Jag tror jag ramlade in innanför dörren runt tre (efter ett långt fyllosamtal ;)
Klockan sju imorse bestämde min kropp sig för att det var dax att vakna. Jag kan inte riktigt avgöra om jag fortfarande är berusad eller om min kropp bara är i något sorts chocktillstånd, motoriken fungerar iallafall inte.
Hann med en arbetsintervju för Carlings igår också, hoppas verkligen jag får det. Vi pratade lite om min besatthet av jeans, det gillades för en gångs skull :)  

Nu ska jag gå och ösa i mig kaffe och sätta mig och hoppas på att den här jävla analkande snöovädret med tillhörande 20 minusgrader väntar tills på lördag, för imorrn åker jag! :)


monstermaran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback