pyjamas bahamas

feelin' sick
drinkin' coffe and
thinkin' of vine
dreamin' someday Ill shine

Mja. Denna dagen har bestått av lite jobb, samtal med psykolog, en lämning på tåget, återfunnen shoppinglusta och ingen som helst skymt av pengar. Precis som vilken dag som helst.

Förutom att jobbet, ja, det är definitivt uthärdligt. Lallar runt nynnande och torkar lite fönsterkarmar och sopar lite grus under tre timmar och får betalt för sex timmar. Och då ingår en halvtimmes korsordslösande med en massa te.
Psykologen arbetar på samma ställe så det är bara till att traska bort till henne. Hon är bara bäst. Saker och ting klarnar så skönt. Nu jävlar har jag tydligen knockoutslag som ska delas ut till höger och vänster och känslor som tydligen är till för att kännas.

Lämnade en kärlek på tågstationen i Lund. Vårsolen gjorde hans skäggstubb härligt guldig.
Finaste leendet säger ord mot min kind som jag sen totalt glömmer bort när jag ser hans underbara ögon igen.
Så vacker att man dör.
Löjligt kär.

De vackraste kläderna hittar jag ju självklart på pickadoll i Lund, kunde spenderat många tusenlappar där idag om det inte hade varit så att jag redan har shoppat min kvot denna månaden och alfa kassan bajsar mig på ryggen dagligen.

Så, får väl nöja mig med att det nästan var vår idag, det är fint det med.


Be aware
the evil eye is watching you everywhere
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback