alla hjärtans dag

fick en fin början iallafall, om än tidig, närmare bestämt klockan halv sex imorse :)
vaknade bredvid finaste pelle som jag tydligen hade förvisat till en ynka liten plätt av sängen hela natten.
Jag börjar få sån sjuk abstinens för något vettigt att göra om dagarna att det nu tillochmed ska bli skönt att jobba sex timmar om dagen. Bara för att få tiden att gå.
Och inget internet är det i sikte hemma heller så det finns inte mycket som får tiden att gå. Just nu är jag hemma hos älskade nilla och terroriserar henne (eller så är det tvärt om skulle jag tro). Hon är rastlös till tusen idag. Fin hon är då :) Hon berättar att hon har inhandlat tantsnusk, det brukar hon göra tycker jag minsann.

Jag saknar honom så himla mycket. Skåne är nu grått och kallt igen, och vem ska hjälpa mig att döda snön?

Kommentarer
Postat av: Chandra

Tantsnusk? hehe.... Pilla då?! Vad för nåt?
Jag kan hjälpa dig döda snön, jag har börjar träna igen, det var askul. Kom på när jag stod på rullbandet igen varför jag började...!

Om det inte var för att en viss person plötsligt bestämt sig för att komma i form han med...*suck*
Jag lär ramla av vad jag än sitter eller går på om han kommer in på gymmet när jag är där. Svetiig, flåsande och osexig :(

hjälp mig!

2006-02-14 @ 19:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback