where is my mind

Stop
With your feet on the air and your head on the ground
Try this trick and spin it, yeah
Your head will collapse if there's nothing in it
And you'll ask yourself

Where is my mind?
- Pixies

asbästaste låten.

Helgen var najs. Fredagen bestod av middag hos pelles pappa janne, men tillhörande vin och kortspel, som jag vann hähä.. (tävlingsdjävulen :) Sedan party på söder i en underlig men väldigt fin etta. På lördagen försökte jag plugga medans pelle och jani lyssnade på galen-jazz och sörplade whiskey. Det finns absolut situationer som inte passar sig i en etta :)
Jag gav väl upp vid tiosnåret och följde med dem ut och träffade en martin. Eftersom hippa stället ugglan var fullt redan då så lommade vi runt några kvarter och hittade en skitsnygg irländsk pub som inte alls var speciellt dyr.
På söndagen var det middag igen, fast hos pellemamman.

Så nu sitter jag här och är töntsjuk och min hjärna är full av matspjälkningssystem och blodomlopp kan man säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback