hunden, musik och ..

Jag blev kär på tunnelbanan idag.
Träffade världens finaste terrier.
Han kom fram och hälsade på mig direkt, helt ogenerad.
Jag önskar jag var en hund, helt obesvärad och vänlig,
etiskt korrekt klädd i päls också.

Igår spelade the miiill på allhuset på universitetet. Skit bra var det, fick höra den nya låten också som fick typ alla i publiken att börja dansa. Jävligt skön var den.
Hela dagen har gått åt att bli mer och mer bakfull. Egentligen ska jag befinna mig hos Staffan ikväll på partaj. Tror starkt på att det inte blir så för min del. Melankoliskt tillstånd, överhängande projektarbete och plugg och ett starkt sug efter att testa mina oljefärger försvårar beslutet att klä på mig och gå ut.
Vi får la se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback