spin spin sugar

I'm everyone - I feel used
I'm everyone - I need you
I'm everyone - hang your label on me
I'm everyone - Paint it black and white and easy

I want perfection - I'm real need
I've seen attention - See through me
I'm everyone - Sticks in me
I'm everyone - Sticks with me
Call on me - Spin spin sugar
Crawl on me - Spin spin sugar
Stinks on me - Spin spin sugar
Twists for me - Spin spin sugar

I've seen attention - See through me
I want perfection - I'm real need
I'm everyone - Sticks in me
I'm everyone - Sticks with me
Call on me - Spin spin sugar
Crawl on me - Spin spin sugar
Stinks on me - Spin spin sugar
Twists for me - Spin spin sugar

Sneaker Pimps


Igår var jag ute o red för första gången på typ tre år. Har letat efter en medryttarhäst ett tag nu och skulle ut och provrida den första igår. Hade inte allt för stora förhoppningar. Visst, det verkade vara en jättebra häst, men det är inte många man verkligen känner att det funkar med så jag var ganska beredd på att få leta ett tag.
Men han här passade mig perfekt. Ett litet nätt fullblod som är alldeles underbart mjuk i handen. Hans ägare var jättetrevlig och tyckte också att vi passade jättebra tillsammans.
Trodde aldrig det skulle gå så lätt.


Så söt när han sover.
He is so gonna kill me.. :)

Kommentarer
Postat av: Chandra

om jag säger att på den bilden ser han faktisk ut som sina 27 år... så is he so gonna kill me too :P

2006-08-27 @ 01:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback