Recycled Air


I take a breath and pull the air in 'til there's nothing left
I'm feeling green like teenage lovers between the sheets

The Postal Service


Fick låna och kopiera deras album av Ian. And Im in love.
Det är tillochmed bättre än Death cab for cutie's plans.
Kanske nyhetens behag men ändå. Ska lyssna på epn jag fick av Filip också. Filip är bra, han upplyser mig om all musik jag borde lyssna till. Synd bara att han bor i Gbg.

Dagen började för mig kl halv åtta i morse när pelle försökte släpa upp mig. Jag skulle vara på ungdomsmottagningen halv nio. Yrar bort till bussen som såklart är sen, hoppar av på odenplan någon minut över halv. Kommer på att jag inte alls kommer ihåg vart det ligger, ringer och terrar pelle. Stressar runt som ett jehu och hittar rätt typ tio i nio. När jag väl sätter mig i väntrummet och andas ut så slår det mig. Det är inte torsdagen den 31 i dag.
Trött, trött, trött.

Skänker anna och hennes mage en stor tanke, tänkte ju att jag skulle åka ner nu, dax imorgon :)

Allt är i ofas känns det som. Jamaicas ena sko var lös igår så det blev inget ridande heller. Det är tydligen ofta problem med hans fötter.

Ingen aning om vad jag ska pyssla med hela dagen. Pelle är ute i jakan och spelar in med Jacob till Spine & Kidney skivan.
Ah, det kan bara bli bättre efter den här morgonen.


Jag bor på detta berg, haha, älskade ni det inte Pernilla och Anna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback