I do

I wanna be much more like you
Your effortlessly graceful scene
That drips from every pore of you
Where logic cannot intervene
I wanna take a bath with you
And wash the chaos from my skin
I wanna fall in love with you
So how do we begin ?

I wanna be a girl like you
The way you swing your hips in jeans
I wanna wear my face like you
Shiseido MAC and Maybelline
I wanna paint the town with you
And tickle you until you scream
I wanna fall in love with you

I wanna say I do

I wanna be much more like you
The way your smile lights up the room
I'll kick back as men flirt with you
To jealousy I'll stay in you
This confidence in me and you
This hope that you and I will bloom
I wanna fall in love with you

I wanna say I do

The question is do you ?

Brian Molko

Jag och willi korade (redan när vi var ca 14 år gamla) sångaren i Placebo
Brian Molko till världens snyggaste kille. Och inget har väl förändrats på den punkten. Hade jag varit kille hade jag velat se ut som honom. mumma. http://www.placeboworld.co.uk/archive/images/june06_02.jpg

Förra veckan liftade jag ner till skåne med tina och marie. Det var skönt att slippa åka tåg och skönt att ha sällskap på resan för omväxlingsskull. Det blev lite vin med chandra och max, skönt häng med pernilla i ösregn, shoppingtur och yatzy med mamma.
Äntligen har jag mina älskade replayjeans och nya converse. suktat länge efter dem. tack mamsen :)

Var tillbaka i stockholm på söndag natt efter en hemsk tågresa. Men jag var så illa tvungen eftersom jag skulle arbeta på måndag och tisdag.
På fredagen skulle pelle hoppa in och spela bas med lacrosse. Det var egentligen en någonlunda privat födelsedagsfest som ägde rum på en båt nere vid slussen. Hippa pojkar och flickor och kändisar. Lacrosse inledde iallafall kvällen med deras glada musik, sen var det flera band som spelade under kvällen bla kamraterna. Men vi övergav den nu smockfulla, gungande båten relativt tidigt och tog en taxi hem till oss. Väl hemma försökte jag demostrera killens rumpskak i gorillaz Dare- video som är så himla fint. Varpå Jani och Pelle inte förstod poängen så de började prata om sig själva i tredje person, då gick jag och la mig.

På lördagmorgon vaknade jag bakfull som en gris (20 kr ölen dagen innan) och konstaterade att det inte fanns någon treo hemma. Sen var det dax för en enorm släktträff ute i skärgården. Det var väldigt trevligt även om jag var väldans trött. Vi var tillbaka inne vid slussen vid halv nio. Där blev vi hämtade av tina och åkte ut till henne för hon och pelle skulle repa inför bröllopet. Hemma hos tina var även de nygifta paret Anna och Esteban från malmö. Vi tre kurade ute på balkongen med katten hilda medans det var skönsång inne.

Nu är kaffet kallt, dax o duscha.


Kolla in den här knäppgöken, det är pernillas monster.
loppe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback