Dont want to hurt you

Try not to fuck with your feelings
.

The Sounds nya album är riktigt bra. Tyckte deras musik var ganska lam och förutsägbar innan. Positivt överraskad.
Ikväll är det spelning på leckerbiden (som skåningen säger) med spine & kidney, världens bästaste band. :) De tycker jag ska vara deras privata dansare vilket jag motsätter mig ganska starkt, men jag ska iallfall bygga deras hemsida. Det kommer att bli en frekvent kontakt med bror min och säkerligen en väldigt ful sida.
Jag har en elak träningsvärk i mina lår.

Som sagt, det finns en anledning till att det heter rida häst inte åka.


Kommentarer
Postat av: Chandra

jag såg the Sounds igår kväll, på festivalen =)
det du... jag vet inte exakt när jag är på Ikea på onsdag men på kvällen som sagt, är jag absolut hemma. kram

2006-08-27 @ 01:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback