vårsol i kaffekoppen

    Man skulle, ganska säkert, kunna påstå att jag fredagshorar med min blogg. Jag vet inte varför det just är fredagar. Det borde vara ett ganska konstigt val av dag och sätta mig ner och skriva. Borde vara ute på äventyr. Kanske är jag uppspelt som ett litet barn på julafton eftersom att just idag är det fredag och ölen i min hand är alldeles i sin ordning. Inte som en tisdagssup. Och därför har jag lite energi över till att dela med mig av mig till er.
Har fåt höra många lite oskyldiga erkännande från folk här o där att de läser vad jag skriver här. Men det är väl det som är meningen? :) Jag är inte direkt så himla närvarande, antingen fysiskt eller mentalt så det kanske är en bra sak :)

I helgen o veckan som gick var det skåne som gällde. Åt mig fet, tvättade och drack en massa kaffe. Mös med Pernilla, Anna, Becca, willi, olle och familjen. Det var underbart med kort. :) Tänker nog åka ner snart igen..

Nu ska det planeras inför kvällen :)

Kommentarer
Postat av: Chandra

du kunde väl hört av dig...? :(... taskigt.

2006-04-22 @ 00:09:59
Postat av: nilla

Ah!
Du damen du har mail, ett kort skrivit mellan pluggandet och sökandet efter en bok som behövs inför pluggandet :P get it?? Call me love u

2006-04-24 @ 08:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback