spin spin sugar

    Vaknar med grymt tungt huvud som värker och en näsa som snorar och har sig och kan fan inte somna om. Borde kanske inte sova med öppet fönster om man är pollenallergiker, eller hur var det nu? :)

Drömde en underlig dröm inatt. Jag var på min gamla högstadieskola med min gamla högstadieklass. Det var någon sorts avslutningsgrej men vi var i den åldern vi är idag och det var på kvällen. Jag hade en jävla massa packning och hade verkligen känslan av att jag skulle åka iväg och inte komma tillbaka när jag gick där ifrån. Skön dröm att vakna till, kanske kan jag lämna allt piss bakom mig.

Nu ska jag fixa kaffe och väcka sömtutan :)

an+pe
Så här fint var det i måndes när vi satt på en uteservering och tog en öl, det var varmare än det såg ut :)

Kommentarer
Postat av: nilla

Vi kommer vi kommer!! äntligen eller va säger du :) ses på torsdag puss

2006-04-27 @ 17:32:31
Postat av: Pannica

ja, det är fan inte en dag för tidigt darling! saknar dig och er som en mongo.

2006-04-29 @ 10:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback