Fredag igen

    Kvällsmatsansvaret ligger på mig.
Vilket kan resultera i katastrof eller möjligtvis tårar. Vi får la se, så usel är jag inte. Inte varje dag iallafall. Bara det att jag aldrig har haft intresse i mat. Inte laga och absolut inte lukta på eller äta av.
Maten och jag har en strulig relation.


Utgång idag? En låda rödvin nämare iallafall..
Pojken strippar o spelar fin musik
ICA luktar kattkiss, kände mig paranoid som nilla ; )
Vårväder ute och ingen jacka alls : )
Fick en glad överraskning idag. Skönt o så. meha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kanske skulle gett dig ett par lektioner i det där med matlagning? =)

Postat av: nilla

kom hem din hagga jag har lov och en satans förkylning o feber och rastlöshet... det börjar bli drygt nu utan annica! kom him!

2006-04-09 @ 14:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback