Common People

Igår var en pissdag. Idag med!      
Jag hatar verkligen att vara sjuk.
Vill så mycket men orkar så lite så antingen glor jag i taket i protest eller proppar i mig treo. Har väl snutit mig igenom tre rullar vid det här laget. Först var Pelle dundersjuk och jag kände mig helt odödlig och lallade omkring, men neeij.
Och det är fan i helvete ironiskt att jag faktiskt bara behöver vara pigg och frisk två dagar i veckan. Nämligen lördagar och söndagar för då ska jag jobba och idag är det minsann lördag och jag är inte frisk, nej.
Pessimisten inom mig frodas idag.
Ska gå o raka benen eller nåt.

         
Flottiga sjuklingen      o    sympatisören



Kommentarer
Postat av: becca

det där låter grymt jobbigt! själv ät man överjävligt bakfull och har blivit trackasserad av lunds alla fyllon idag... krya på er!

2006-04-30 @ 18:55:14
Postat av: pannica

Haha.. bakfylla är för jävligt, blir det inget valborgsfirande för er då heller? :)

2006-04-30 @ 22:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback